Pengikut

Sabtu, 4 September 2010

salam 25 ramadan

Salam 25 Ramadan buat sumer rakan-rakan blogger dan pengunjung-pengunjung blog saya. Dah lama saya tak n3 kat sini tapi tak bermakna saya tak mengikuti blog rakan-rakan lain. Bukan apa, cuma bulan pose ni agak malas sikit..Yelah, asal petang je, sibuk pikir resepi apa nak masak. Kalau masak resepi yang sama mulalah anak-anak komplen. Komplen d'org kena diamik kira jugak sebab d'org pose, sian lak...Kali ni saya tak nak citer pasal pinggan mangkuk antik tapi pasal barang-barang antik yang ada dalam simpanan sekian lama. Rasanyer dah malas nak simpan lagi so kita tengok-tengok dulu pastu kalau berminat untuk memiliki bolehlah hubungi saya. Buat sumer pengunjung dan blogger, kak yah, yatt,mas, megat kak ida,kak ana,hanita dan lain-lain yg tak dapat disebut disini,..SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA...MAAF ZAHIR BATIN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan