Pengikut

Selasa, 29 November 2011

akhirnya kini pasti...

Alhamdulillah akhirnya set cawan warisan kuarge yg dah 50 tahun usianya ini dapat ku lengkapkan bila aku berjaya mendapatkan tekonya. Dah lama mencari sejak set cawan ini berada ditangan ku, beberapa kali kecewa kerana terlepas ke tangan kolektor lain akhirnya kini pasti !!!...hepi sangat2. Tq kgee dan bro Tajudin yg sudi melepaskannya pada ku.


Sebenarnya aku pun tak pasti nama sebenar motif bunga ni...ada yang kata kekwa, ada yang kata bunga cina. Apa pun namanya yang penting bunga ni memang menawan dimata ku. Melihat set ni sudah beribu boleh buat aku tersenyum sepanjang hari...kalo ada rezeki mungkin akan bertemu pula dengan sugarpot dan creamernya...











4 ulasan:

  1. Ain berseri2 anak2 kekwa kerinting ni bila berjumpa dengan ibunya..akak pun ada cwn ni tapi bondanya memang payah nak jumpakan...

    BalasPadam
  2. tq kak mas...memang susah nak dapat teko kekwa kerinting ni...wah 'kekwa kerinting' yer namanyer...bertahun2 bertanya kabar...berkali2 adegan pujuk memujuk tak menjadi...akhirnya dapat ler jugak..hehe

    BalasPadam
  3. wah...pengumpul tegar ni.. :)

    BalasPadam
  4. tq ratusiput....idak ler setegar mana pun...hehe. Tapi kehendak untuk melengkapkan set ni memang sentiasa membara...hahaha..yo yo'o jer...

    BalasPadam